Subject: RE: Eelnõu esitamine kooskõlastamiseks
From: Kerstin Jürgenson <[email-masked]>
To: "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>, "Justiits- ja Digiministeerium" <[email-masked]>
Cc: "Ellemall Sadrak" <[email-masked]>, "Reet Laidoja" <[email-masked]>
Date: Fri, 8 Aug 2025 16:16:17 +0300

Tähelepanu! Tegemist on välisvõrgust saabunud kirjaga.
Tundmatu saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere

Edastan Eesti Perearstide Seltsi tagasiside Vabariigi Valitsuse 09. 
detsembri 2022 määruse nr 121 „Võrgu- ja infosüsteemide küberturvalisuse 
nõuded“ muutmise eelnõu kohta.

Lugupidamisega

Kerstin Jürgenson

+372 5204495

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

From: [email-masked] <mailto:[email-masked]> 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >
Sent: laupäev, 28. juuni 2025 17:41
To: Finantsinspektsioon <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Eesti Pangaliit 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Eesti 
Turvaettevõtete Liit <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Eesti Haiglate 
Liit <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Eesti Arstide 
Liit <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; 
Eesti Perearstide Selts <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Eesti Vee-ettevõtete Liit <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Eesti Kiirabi Liit <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Ravimitootjate Liit <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Eesti Ravimihulgimüüjate Liit <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Eesti Proviisorapteekide Liit <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Eesti Apteekrite Liit <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Eesti Proviisorite Koda 
<[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Eesti Esmatasandi 
Tervisekeskuste Liit <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Eesti 
Elektritööstuse Liit <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; 
Eesti Jõujaamade ja Kaugkütte Ühing <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; 
Eesti Gaasiliit <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Eesti 
Transpordikütuste Ühing <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >; Eesti Infotehnoloogia ja 
Telekommunikatsiooni Liit <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Eesti 
Kaubandus-Tööstuskoda <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Eesti 
Põllumajandus-Kaubanduskoda <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; Eesti 
Toiduainetetööstuse Liit <[email-masked] <mailto:[email-masked]> >; 
Eesti Kaupmeeste Liit <[email-masked] 
<mailto:[email-masked]> >
Subject: Eelnõu esitamine kooskõlastamiseks

Tere!

Teile on saadetud Justiits- ja Digiministeeriumi dokumendihaldussüsteemi 
Delta kaudu eelnõu arvamuse avaldamiseks.

Tagasisidet ootame 8. augustiks

Pealkiri: Vabariigi Valitsuse 09. detsembri 2022 määruse nr 121 „Võrgu- ja 
infosüsteemide küberturvalisuse nõuded“ muutmise eelnõu.

Registreerimise kuupäev: 27.06.2025

Registreerimise number: 8-1/5574-1.

Lugupidamisega

Justiits- ja Digiministeerium

Suur-Ameerika 1, 10122 Tallinn
Tel. (372) 620 8100
e-post: [email-masked] <mailto:[email-masked]>
www.justdigi.ee

_________________________
Selles e-kirjas sisalduv teave (kaasa arvatud manused) on mõeldud Eesti 
Perearstide Seltsi juhatusele kasutamiseks ning seda võivad kasutada vaid 
e-kirja adressaadid. E-kirjas sisalduvat teavet ei tohi ilma saatja selgelt 
väljendatud loata edasi saata ega mistahes viisil kõrvalistele isikutele 
avaldada.